woensdag 8 april 2009

Open of dicht...




Na 'n kort gesprekje met Marcel (hij vond het nu ook een spannend beeld worden en was dus positief...), weer verder gegaan. De ruimtes links moesten sowieso groter en ze zaten nu nog een beetje teveel tegen de achterwand aangeplakt. Heb ze nu uitgerekt (vooral de rechter is meer naar voren gekomen) en heb er nu palen onder geplaatst, zo worden ze meer een deel van de hele ruimte. Zoals je ziet doet materiaal en kleur erg veel in het beeld, dus daar moet ik binnekort maar ns naar gaan kijken...
Ook ben ik nu aan het kijken of ik de ruimtes dicht wil, zodat de verschillende personages elkaar minder goed kunnen zien, als ze zich in verschillende ruimtes bevinden. Of dit gaat werken is nog even uitproberen...
Het begint nu wel een beeld te worden waar ik tevreden over ben geloof ik... Finally...haha...
Morgen maar weer even verder aan mn onderzoek....

1 opmerking:

  1. .....tis weer stapje verder, de doorzetter in aktie!
    Ik vind t spannend hoor!.....dan wel geen advies...maar hou t erop, dat wij je willen volgen! dikke KUS en succes!! P&A

    BeantwoordenVerwijderen